Dział Katalogowy

Znalazłeś się w Dziale Katalogowym IS-u. To tutaj zobaczyć możesz wszystkie zgromadzone przez nas blogi, zmienić informacje dotyczące twojego bloga lub dodać go do katalogu. Masz również możliwość zgłoszenia nowego rozdziału. Jeśli znudzi ci się przebywanie tutaj i zechcesz przenieść się z powrotem na stronę główną IS-u, wystarczy, że klikniesz na nasz button znajdujący się po lewej stronie.

Miłego korzystania!


Załoga IS-u

piątek, 25 kwietnia 2014

34. Ostatni taniec


Ślepi nie widzą...
Głupcy słuchają mojego głosu.
Szeptu bólu i śmierci...
Walka - jest moim żywiołem. Moją bratnią duszą, bez której nie mogę się obejść.
Demony - istoty, które za wszelką cenę starałam się zniszczyć, jednocześnie okłamując siebie, że nie jestem do nich podobna.
Co przeniesie przyszłość?
Wiem tylko tyle, że śmierć przynosi rozkosz. Szczególnie, gdy smakuje się jej na nowo.

Autor: Seoanaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz