Dział Katalogowy

Znalazłeś się w Dziale Katalogowym IS-u. To tutaj zobaczyć możesz wszystkie zgromadzone przez nas blogi, zmienić informacje dotyczące twojego bloga lub dodać go do katalogu. Masz również możliwość zgłoszenia nowego rozdziału. Jeśli znudzi ci się przebywanie tutaj i zechcesz przenieść się z powrotem na stronę główną IS-u, wystarczy, że klikniesz na nasz button znajdujący się po lewej stronie.

Miłego korzystania!


Załoga IS-u

piątek, 1 sierpnia 2014

66. Empty Heart

http://empty-heart-ff.blogspot.com

Wyjechałem.
Nie miałem wyjścia.
Moje życie uległo pewnym zmianom, przez które musiałem to zrobić, niezależnie od tego, czy tego chciałem.
A miałem powody, dla których nie miałem ochoty opuszczać kraju.
Była nim Noen.
Pomimo moich uczuć, nie mogłem nic zrobić.
Ostatniego dnia lipca zostawiłem najważniejszą osobę w moim życiu, dając jej wolność, której oboje nie chcieliśmy, lecz nikt z nas nie powiedział tego na głos. Wolałem odejść i pozwolić zacząć od nowa, niż mydlić oczy fałszywymi złudzeniami.
Ostatniego dnia sierpnia zostawiłem wszystko za sobą, spakowałem torby, kupiłem bilet i opuściłem wszystko, co dotychczas miałem.
Nie spodziewałem się, że jeszcze kiedykolwiek ją ujrzę.
Nie wróciłem do Sydney, lecz ona przyjechała do Londynu, nie wiedząc, że to właśnie tam uciekłem.
Ona wciąż nie ma pojęcia, że jestem tuż obok, a ja nie wiem, jak długo będę w stanie trzymać się od niej z daleka i ukrywać prawdę.
Niebawem się o tym przekonamy.


Autor: kaadoo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz