Dział Katalogowy

Znalazłeś się w Dziale Katalogowym IS-u. To tutaj zobaczyć możesz wszystkie zgromadzone przez nas blogi, zmienić informacje dotyczące twojego bloga lub dodać go do katalogu. Masz również możliwość zgłoszenia nowego rozdziału. Jeśli znudzi ci się przebywanie tutaj i zechcesz przenieść się z powrotem na stronę główną IS-u, wystarczy, że klikniesz na nasz button znajdujący się po lewej stronie.

Miłego korzystania!


Załoga IS-u

sobota, 17 stycznia 2015

125. I live for you


Bezgraniczna miłość, która łączy dwójkę ludzi, zdarza się bardzo rzadko. Chociaż, nie zawsze musi się skończyć szczęśliwie. W końcu życie to nie bajka.
A czy uważacie, że ktoś na Was czeka?
Ja sądzę, że tak. Każdy ma gdzieś swoją drugą połówkę. Tylko czasem jest ona "zamaskowana". Aby ją rozpoznać, musimy zajrzeć w serce.
Do tej pory nie spotkałam kogoś takiego, przy kim moje serce szalało. Nie skarżę się. Wciąż czekam. Myślę, że to nie pora na takie wywody. Chcę żyć chwilą bieżącą i nie myśleć co mnie czeka jutro, albo za rok.
Może miałabym inny pogląd na świat, gdyby nie pewien człowiek. Człowiek, który zniszczył mnie doszczętnie. Mimo to zawsze mu wybaczałam. Cały ten czas kochałam.
Niekiedy, za to wszystko winiłam siebie... Do czasu. [...] Mówił, że to dla mojego dobra.
Chciał dobrze, ale ja nie potrafię ułożyć sobie życia do tej pory.
Po kilku latach, moja matka zmądrzała. Uciekłyśmy od tego tyrana. Miałam wtedy 14 lat.
Zamieszkałyśmy w rodzinnym mieście mamy. Mullingar. [...] Mówią, że jestem dzielna, ale nie znają mnie. Moje serce jest w rozsypce.
Jednak chcę żyć. Tak długo jak będę mogła. I już bez cierpienia.
Nazywam się Cassandra Miller i o to moja historia.[...]

Autor: Ola B. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz