Dział Katalogowy

Znalazłeś się w Dziale Katalogowym IS-u. To tutaj zobaczyć możesz wszystkie zgromadzone przez nas blogi, zmienić informacje dotyczące twojego bloga lub dodać go do katalogu. Masz również możliwość zgłoszenia nowego rozdziału. Jeśli znudzi ci się przebywanie tutaj i zechcesz przenieść się z powrotem na stronę główną IS-u, wystarczy, że klikniesz na nasz button znajdujący się po lewej stronie.

Miłego korzystania!


Załoga IS-u

niedziela, 15 lutego 2015

140. Love other than all


Nasza historia zaczęła się dość niepozornie. Nazywam się Jewels, ale mówią na mnie Foxy. Mam dziewiętnaście lat. Wyjechałam na studia do Londynu, a tam poznałam pewnego przystojnego chłopaka, starszego o rok, z którym natychmiast się zaprzyjaźniłam. To przerodziło się w coś innego i on stał się moim chłopcem do pieprzenia. Mówiliśmy sobie o wszystkim, wszędzie chodziliśmy razem. Co tydzień przyjeżdżał do mnie po południu w piątek i zostawał aż do niedzieli. Dziś właśnie spędzaliśmy jeden z tych naszych weekendów. To nie była miłość, po prostu przyjaźń. Trzeba przyznać, wykorzystywaliśmy siebie nawzajem, ale wcale nam to nie przeszkadzało. Ba! My to uwielbialiśmy! Nie wiem, co by było, gdyby któreś z nas zakochało się w kimś z zewnątrz... Pewnie przestalibyśmy się spotykać, a o tym wolę w ogóle nie myśleć.

Zawsze się rozumieliśmy. Seks z Aleckiem był wszystkim, czego chciałam.

Aż do pewnego feralnego dnia...

Autorki: Malia Hustree, Juns Rave

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz