Dział Katalogowy

Znalazłeś się w Dziale Katalogowym IS-u. To tutaj zobaczyć możesz wszystkie zgromadzone przez nas blogi, zmienić informacje dotyczące twojego bloga lub dodać go do katalogu. Masz również możliwość zgłoszenia nowego rozdziału. Jeśli znudzi ci się przebywanie tutaj i zechcesz przenieść się z powrotem na stronę główną IS-u, wystarczy, że klikniesz na nasz button znajdujący się po lewej stronie.

Miłego korzystania!


Załoga IS-u

wtorek, 23 czerwca 2015

232. Pozytywnie nastawiona do życia


Hej!
Zakładam ten blog, ponieważ jestem dziewczyną z bogatego domu, mam wszystko, co chcę i nie wiem, co zrobić z wolnym czasem. W mojej głowie są jedynie myśli o tym jak poderwać chłopaka, i która mini jest lepsza. Czarna czy może różową?
...
Nie no dobra, przecież żartuję. Wcale taka nie jestem. Zakładam ten blog w konkretnego powodu. Chcę przedstawić światu swoją anonimową historię, która (mam nadzieję) się Wam spodoba. Cytaty i myśli o fałszywej, czy nieszczerej przyjaźni? Oczywiście. zawsze i wszędzie, ale na tym blogu pojawiać się będą rzadko. 

Autor: Lily 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz