Dział Katalogowy

Znalazłeś się w Dziale Katalogowym IS-u. To tutaj zobaczyć możesz wszystkie zgromadzone przez nas blogi, zmienić informacje dotyczące twojego bloga lub dodać go do katalogu. Masz również możliwość zgłoszenia nowego rozdziału. Jeśli znudzi ci się przebywanie tutaj i zechcesz przenieść się z powrotem na stronę główną IS-u, wystarczy, że klikniesz na nasz button znajdujący się po lewej stronie.

Miłego korzystania!


Załoga IS-u

piątek, 24 lipca 2015

257. The Final Destination


Od śmierci rodziców widuję i słyszę różne dziwne rzeczy. Nie zawsze rozumiem dlaczego. Wiele razy zastanawiałam się czy jestem normalna, ale nigdy nie miałam odwagi komuś się do tego przyznać. Wokół każdego człowieka widzę aurę, kolorową poświatę. Każdy kolor oznacza stan w jakim dany człowiek się znajduje. Jeżeli mocno skupie się na jednej osobie potrafię usłyszeć jej myśli, jeżeli jej dotknę mogę zobaczyć całe jej dotychczasowe życie, wszystkie dobre uczynki, kłamstwa, grzechy...
Wyjechałam z Kansas z nadzieją, że tutaj wszystko się zmieni. Miałam nadzieję, że mój dziwny dar zniknie i że w końcu będę zwyczajną nastolatką. 
Jak bardzo mogłam się wtedy mylić.

Autor: Victoria Sparks

Zwiastun: KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz