Dział Katalogowy

Znalazłeś się w Dziale Katalogowym IS-u. To tutaj zobaczyć możesz wszystkie zgromadzone przez nas blogi, zmienić informacje dotyczące twojego bloga lub dodać go do katalogu. Masz również możliwość zgłoszenia nowego rozdziału. Jeśli znudzi ci się przebywanie tutaj i zechcesz przenieść się z powrotem na stronę główną IS-u, wystarczy, że klikniesz na nasz button znajdujący się po lewej stronie.

Miłego korzystania!


Załoga IS-u

poniedziałek, 27 lipca 2015

262. Getting rid of feelings


W dzisiejszych czasach życie na Ziemii było przywilejem. Planeta ojczysta, jedyna na której ludzie byli w stanie funkcjonować perfekcyjnie. Czułam się dumna że mogłam na niej mieszkać – to było zapewnienie dostatku i zdrowia przez resztę życia. W innych układach ludzie żyli jedynie sto, dwieście lat – tutaj zdarzało się nawet do trzystu.
Trzysta lat i tak wydało mi się śmiesznie małą ilością czasu.
Byłam na etapie pierwszym: skończyłam szesnaście lat. Teraz miałam zacząć naukę w ośrodku, który gościł mnie już przez całe szkolenie pierwszego stopnia. Tym razem miałam zamieszkać sama – system tego wymagał. Ośrodek do którego uczęszczałam był luksusowy i elitarny – to znaczy że dostałam się do niego przez przypadek. A kiedy już się tam dostałam, przygotowali mnie do stopnia drugiego idealnie, więc świetnie zdałam egzaminy.
Nie wspominałam dobrze tej szkoły, ale nie chciałam zawieść rodziców.

Autor: Mistic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz