Dział Katalogowy

Znalazłeś się w Dziale Katalogowym IS-u. To tutaj zobaczyć możesz wszystkie zgromadzone przez nas blogi, zmienić informacje dotyczące twojego bloga lub dodać go do katalogu. Masz również możliwość zgłoszenia nowego rozdziału. Jeśli znudzi ci się przebywanie tutaj i zechcesz przenieść się z powrotem na stronę główną IS-u, wystarczy, że klikniesz na nasz button znajdujący się po lewej stronie.

Miłego korzystania!


Załoga IS-u

środa, 6 lipca 2016

417. My Brother's Girlfriend

My Brother's Girlfriend

- Nie mogę cię pragnąć, rozumiesz?
Nie mogę o tobie myśleć, nie mogę cię dotykać i nie mogę patrzeć na ciebie w ten sposób - mówię twardo, spoglądając na drobną dziewczynę.
- Powinnaś być z nim, żebym mógł cieszyć się waszym szczęściem i kibicować wam w dalszym życiu. Powinienem pozwolić wam być razem - wzdycham i kładę ręce z tyłu mojej głowy.
- Ale nie potrafię. Siedzisz w najciemniejszych zakątkach mojego umysłu, a ja nie umiem z ciebie zrezygnować. Cholernie mnie to przeraża.
Nie mogę cię kochać, rozumiesz?
Nie mogę kochać dziewczyny mojego brata.


Autor: Victoria Sparks

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz