Dział Katalogowy

Znalazłeś się w Dziale Katalogowym IS-u. To tutaj zobaczyć możesz wszystkie zgromadzone przez nas blogi, zmienić informacje dotyczące twojego bloga lub dodać go do katalogu. Masz również możliwość zgłoszenia nowego rozdziału. Jeśli znudzi ci się przebywanie tutaj i zechcesz przenieść się z powrotem na stronę główną IS-u, wystarczy, że klikniesz na nasz button znajdujący się po lewej stronie.

Miłego korzystania!


Załoga IS-u

środa, 9 sierpnia 2017

498. Krwawy Szlak

Krwawy Szlak

Jestem zafascynowany krwią. Tym jak biegnie po moim nadgarstku, spływa w dół. Lubię czuć na końcu języka jej dziwny smak, otacza moje zmysły. Dlaczego kocham krew? Bo zawsze towarzyszy jej ból, który ratuje przed Złem.
Mówi, że chce uciec. Zazdroszczę mu, on ma możliwość, chociaż nie, nie ma. Obaj tkwimy tutaj sami, jedyni, związani, bez możliwości wydostania się z otchłani samotności i bólu. Jego jasne włosy są słońcem w świecie bez słońca.
Ta historia jest o mnie. O tym jak toksyczny stałem się dla innych. I o moim lekarstwie, lepszym nawet od osławionego bólu.

Autor: Mee Lord

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz