Dział Katalogowy

Znalazłeś się w Dziale Katalogowym IS-u. To tutaj zobaczyć możesz wszystkie zgromadzone przez nas blogi, zmienić informacje dotyczące twojego bloga lub dodać go do katalogu. Masz również możliwość zgłoszenia nowego rozdziału. Jeśli znudzi ci się przebywanie tutaj i zechcesz przenieść się z powrotem na stronę główną IS-u, wystarczy, że klikniesz na nasz button znajdujący się po lewej stronie.

Miłego korzystania!


Załoga IS-u

czwartek, 31 lipca 2014

64. Different

http://different-jbfan-fiction.blogspot.com

Nazywam się Sky Cambell, mam 18 lat i to wszystko co mogę o sobie powiedzieć. Nie jestem ciekawą osobą, nie warto wnikać w moje życie, bo gwarantuję, że zanudzisz się na śmierć. Mieszkam w Los Angeles od urodzenia, mam młodszego brata.Mój tata współpracuje z wytwórnią Island Records.Chodzę do liceum, które mnie niszczy. Codziennie spotykam się z wyzwiskami, groźbami oraz wyśmiewaniem. Krócej mówiąc nie jestem lubiana. Jedyne wsparcie mam w babci, ale ona mieszka w San Francisco i rzadko ją widzę. Staram się stawić czoła problemom, ale i tak jestem słaba emocjonalnie czego dowodem są kreski na moich nadgarstkach. Sprawianie sobie bólu pomaga mi zapomnieć o świecie. Znajduje się wtedy w wannie, biorę swoje ukojenie zwane żyletką.Przykładam ją do nadgarstka i wykonuję kilku centymetrowy ślad,z którego po chwili zaczyna lecieć czerwona ciecz. Powtarzam czynność kilka razy, następnie robię to samo na udzie. Jednak wszystko się zmieni,bo poznałam go...

Autor: Clauduśka Duśka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz