Dział Katalogowy

Znalazłeś się w Dziale Katalogowym IS-u. To tutaj zobaczyć możesz wszystkie zgromadzone przez nas blogi, zmienić informacje dotyczące twojego bloga lub dodać go do katalogu. Masz również możliwość zgłoszenia nowego rozdziału. Jeśli znudzi ci się przebywanie tutaj i zechcesz przenieść się z powrotem na stronę główną IS-u, wystarczy, że klikniesz na nasz button znajdujący się po lewej stronie.

Miłego korzystania!


Załoga IS-u

piątek, 23 września 2016

446. Naucz mnie żyć

naucz mnie żyć

Estera to dziewiętnastolatka, której świat zawalił się na głowę. W przeciągu roku, straciła jedyną bliską jej sercu osobę, przyczyniła się do śmierci najlepszej przyjaciółki i została bez dachu nad głową. Na domiar złego, dziewczyna nie zdała matury, co przechyliło czarę goryczy, a marzenia o lepszej przyszłości, prysnęły jak bańka mydlana. Załamana dziewczyna, za namową swojego kuzyna, Kuby, postanawia wyjechać do Londynu, aby tam spróbować ułożyć sobie życie na nowo. W Anglii Estera czuje się wyobcowana. Nowe miasto, brak pracy, kończące się oszczędności i koszmary przeszłości, zaczynają ją przytłaczać. Gdy wszystko zaczyna się sypać, Estera spotyka Logana. Czy chłopak z zupełnie innego środowiska, będzie w stanie ją zrozumieć? Czy jedno spotkanie może zmienić ich życie?

"- Daj mi trzydzieści dni - szepnął chłopak patrząc mi prosto w oczy. - Jeśli po tym czasie, nadal będziesz chciała to zrobić, nie powstrzymam Cię.
- Jak w miesiąc, chcesz zmienić moje życie? - spytałam odwracając wzrok.
- Zaufaj mi - powiedział cicho i chwycił mnie za dłoń - Nauczę Cię żyć."

Autor: Newtie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz